
Actuadors de par alt
Actuadors pneumàtics d’alumini anomenats “heavy duty” ja que permeten motoritzar vàlvules amb parells superiors a 5000 Nm en simple o doble efecte.
La gamma d’actuadors PD possibilita una automatització fiable per a obertura, tancament i regulació de vàlvules de gir 90° amb parells superiors a 5.000Nm tant en doble com en simple efecte.
Pareixes de maniobra i pressió
Temperatura normal de funcionament
De -20ºC a +80ºC.
Indicadors de posició i topalls de regulació
Incorpora un indicador de posició i Topalls de Regulació que ens permeten regular l’obertura i tancament de la vàlvula, amb un recorregut de ±5è de regulació, tant en doble com en simple efecte.
Sistema de seguretat molls
Elements de regulació i control
Poden ser equipats amb finals de carrera, electrovàlvules, posicionadors i amb diferents tipus d’accionament manual.
Acoblaments
Gran varietat d’acoblaments (suports i connexions) per a adaptar l’actuador a qualsevol mena de vàlvula.
Aplicacions
Aplicacions preferents en vàlvules amb parells de maniobra superiors a 5.000Nm.